محمد صالح جوکار منتخب مردم شریف یزد وصدوق درنهمین دوره مجلس شورای اسلامی به مناسبت 12 فروردين ماه پيامی صادر كردند.

بسمه تعالی
یوم الله 12 فروردین"؛ روز وحدت ملی ایرانیان و روز ظهور شخصیت واقعی مردم ایران، روز تثبیت انقلاب اسلامی، روز تجلی حکومت عدل الهی و تحقق وعده حق تعالی در بذل عزت و بزرگی به مستضعفان جهان و روز استقلال طلبی واقعی ملت غیور و رشید ایران اسلامی است.
"یوم الله 12 فروردین" ؛ سالروز استقرار و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، روز تجلی مشارکت واقعی مردم در تعیین سرنوشت خود و از رخدادهای عظیم و استثنایی تاریخ معاصر در همه پرسی مردمی در رد یا قبول نوع و شکل حکومت خود در جهان می باشد
در این روز ملت ایران با رای 2/98 درصدی خود ساختار سیاسی ، اجتماعی ایران را تغییر داد و جمهوری اسلامی مستقر شد. به همین سبب این روز مبارک از آن پس روز «جمهوری اسلامی» نام گرفت.
ملت ایران در دهه چهارم استقرار «استقلال ، آزادی و جمهوری اسلامی» با تجدید پیمان با آرمانهای امام خمینی (ره) معمارکبیر انقلاب اسلامی و شهیدان به خون خفته خود بار دیگر بر حفظ این آرزشها پای می‌فشارد و روز «جمهوری اسلامی» را به عنوان یکی از ماندنی ترین روزهای تاریخی این سرزمین گرامی می‌دارد.
اینجانب یوم‌الله 12 فروردین، این عید خجسته ملی و انقلابی را به عموم هموطنان عزیز تبریک گفته و یاد و خاطره تمامی رشادت‌ها و جانفشانی‌های ملت بزرگ ایران را برای تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی گرامی می‌داریم. یقیناً بصیرت، وحدت، هوشمندی و ولایتمداری ملت ایران ضامن تداوم حیات عزتمند و اثرگذار انقلاب و نظام اسلامی بوده و زمینه‌ساز حکومت عدل الهی در سراسر جهان خواهد بود.
محمد صالح جوکار
منتخب مردم شریف یزد وصدوق
درنهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا